måndag 23 mars 2015

Den femtonde mars 2015

Vi kom hem från London på söndagen och hoppade rakt in i ett besök från min bror och hans familj. Nedan hänger Pampas med sin kusin som är tre dagar yngre. Kusinen kan sitta. Pampas grej är att stå.


Fimpens bästa favoritperson i hela världen är min bror. Gud vad han älskar honom. Gud vad han sliter ut honom när han är på besök.

Syskonhög. 


Min man ställde sig och premiärgrillade på grillen han fick i julas. Mina föräldrar stannade till måndagen och fick smaka. 
 

Jag passade på att utnyttja min far lite medan han ändå var här och han, jag och Fimpen passade på att kratta upp löv i trädgården. Något vi borde ha gjort i höstas, men det var det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv och det blev liggande. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar