fredag 27 februari 2015

Den fjortonde till tjugoförsta februari 2015

Åh, vår fina semester till Kanarieöarna. Som det inte blev vad vi hade tänkt. Pampas blev sjuk i rs-viruset och han och min man fick stanna hemma medan jag och Fimpen åkte iväg med mina föräldrar och min bror och hans livrädda familj (de var alltså livrädda för rs-viruset).
 
Här kommer en bildkavalkad. Av min äldsta son.
 
 
Vi åkte till flygplatsen redan dagen innan vi skulle åka, eftersom flyget skulle gå supertidigt på morgonen. Sen tog vi in på hotell och det var så jävla mysigt. Fast mest för mig, för Fimpen var det en stor besvikelse att åka till en flygplats utan att kliva på ett plan.

 
Sen drog vi i alla fall ner till Kanarieöarna och träffade mommo och moffa. Moffa tvingades läsa alla böcker. Fem gånger var. Per dag.

 
Sen svirade vi om och så här såg det ut mest hela dagarna: Fimpen i soldräkt och solglasögon och jag med en bok i näven.





 
Sen gick veckan skitsnabbbt och helt plötsligt satt vi på bussen som skulle ta oss till flygplatsen igen. Fantastiskt fint för själen att se att det någonstans på den här planeter finns ljus. Och värme. Nu är jag redo för att den ska komma hit också.

1 kommentar: