fredag 13 februari 2015

Den femte januari 2015

En sak som är himla bra med skiftet mellan föräldraledighet (jag skulle börja jobba och min man gå på föräldraledighet) är att det går att överlappa så att hela familjen är hemma samtidigt. Är det så att detta infaller samtidigt som det är sol och lusten finns så går det att åka på utflykt till havet. Det gjorde vi en dag där i början av 2015. Det var svinkallt och Fimpen sov när vi kom fram men oj, sån energihöjare det ändå var. Här kommer femtiotusen bilder från denna eftermiddag:
 














3 kommentarer:

  1. Fina bilder! Och Fimpens mössa!

    SvaraRadera
  2. Femöre Huvud! Ojojoj så mycket minnen från 70- och 80-talen jag har därifrån - vi bodde i Oxelösund de första åren av mitt liv, det var dit vi åkte med släkten på söndagspromenad när de kom på besök (=3000 familjefoton därifrån) och mina föräldrar har fortfarande båten i närheten. Vacker utsikt/Annika

    SvaraRadera
  3. Så himla himla fina bilder här alltid. Älsk

    SvaraRadera