måndag 5 maj 2014

Vi fick i alla fall en ny matta

Vi visste redan innan vi åkte till Ikea att det skulle bli ett litet helvete. Jag gillar egentligen Ikea, så länge jag vet att jag ska till Ikea och är inställd på det. Vi "behövde" köpa hyllor till biblioteket, ett badrumsskåp, ljus och lite sånt. Min man hatar Ikea väldigt intensivt. Det skulle visa sig att han hade rätt i sitt hat då vi på plan ett blev lovade hemkörning, men när vi skulle få hemkörningen så kostade det helt plötsligt 2000 kronor eftersom vi bodde utanför rätt zon. Så medan Fimpen sprang in i en pelare och fick världens bula så hyrde min man ett släp som han dagen efter var tvungen att köra tillbaka (22 mil) för att lämna.




4 kommentarer:

  1. och mattan är vansinnigt snygg också, blir sugen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi stod och dividerade i hundra evigheter innan det blev den här.

      Radera
  2. Verkligen snygg matta!
    Har precis hittat till din blogg (genom Mirijam Geyerhofers blogg). Gillar den, roligt att hitta nåt nytt att läsa. Vilket hus ni har, så fint!
    Hälsn fr Carolina

    SvaraRadera