lördag 1 mars 2014

Att vara extremt exalterad över att kunna skicka iväg ett mail

Hej Livbojen,

Jenny heter jag och bor med min man och vår son som är två år, på landet utanför XX.
 
Vi är intresserad av att adoptera två katter från er. Jag har haft katt nästan hela mitt liv, min man har haft katt när han var liten. Jag har även varit fosterhem för katter från Kattkommando Syd när jag pluggade, så vi är rätt vana vid att ha katt. Min son är dock lite vild och vill gärna "klappa katt", så en skygg katt kanske inte skulle trivas så bra hos oss. Helst vill vi ha kattungar, eller en kattunge och en katt som levt ett par år.
 
Katten kommer kunna vara både ute och inne. Vi har inte så bråttom, så finns det ingen aktuell katt just nu så kan vi vänta.
 
Hoppas att ni har en bra dag,

Jenny

1 kommentar:

  1. Ååååh! Ja, nu blir jag så glad att jag klappar i händerna. Hurra för katt!

    (Och att det är bästa metoden för att hålla mössen borta är ju en extrabonus.)

    SvaraRadera