lördag 22 mars 2014

Att fira en födelsedag

Min man är en hel månad yngre än vad jag är. Detta lilla stycke till lammkött. I torsdags fyllde han år och det firade vi genom att ta in på (barnfritt) hotell samt att gå på sån där lyxrestaurang.

 
Ja, han fick presenter också. Köttyxa, en tillbringare och sånt som han önskat sig. Hade det inte varit för att jag hade en mild släng av influensa så hade det varit en perfekt mitt i veckan-helg.
 

 
En fågelbok fick han! Han sms:ade mig igår om att vi hade fått nya fåglar på gården, gula, bolliga saker. Han skulle kolla upp i sin fågelbok och återkomma.

 
Blommor och champagne. I mitt nästa liv ska jag fylla år på sommaren, fast då kommer jag inte ha någon anledning över huvudtaget att gilla februari. Kan dock ha barnkalas utomhus och typ bada på min dag. Det kommer att bli skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar