tisdag 4 augusti 2015

Den 15 juli 2015

Dag fem sa jag till min man att jag var trött på att planera aktiviteter och att han fick planera hela dagen. Det slutade med Hyde park och att Fimpen åkte samma karusellbil fem gånger. Har sällan sett honom så här glad <3. 


Sen åt vi lunch på en lokal krog. Jag beställde fish & chips i någon slags sinnesförvirring, glömmer tydligen alltid bort att jag mår sjukt illa av friterad mat. Beställer alltid denna rätt i London. Måste sluta. 


Det här med att min man planerade den här dagen? Sån jäkla win för Fimpen! Nedan med klubba som han hittade och fick i en affär. 


Dagen avslutades i Holland park, med picknick. Mycket bra att min man även planerade in uppehåll i regnet!


VI upptäckte att Pampas ÄLSKAR citrusfrukter. Satt och sög på den här limen i säkert tjugo minuter, tills ögonen tårades och jag tog den från honom trots att han skrek det högsta han kunde. 


Får ekorrar äta jordgubbe? Annars helvete, det kan finnas en magsjuk ekorre i Holland park! 



1 kommentar:

  1. Allt ser så himla härligt ut, barnsemester behöver uppenbarligen inte alls vara trökig för de vuxna! Också: vill verkligen till London igen, så bra stad.

    SvaraRadera