fredag 29 maj 2015

Den andra och tredje maj 2015


En helg kom några av mina vänner och deras barn på besök. Allt som allt var vi sju vuxna och fyra barn som helghängde och jag önskar att vi kunde hyra in dem oftare för det var så himla himla mysigt och Fimpen och min kompis barn blev vänner och Fimpen skulle tvunget sitta på samma stol som honom när de åt.


Pyjamaslek. Stackars F är lite yngre än de andra två och fick inte alltid låna leksakerna. Han hängde efter ändå och älskade katten Natten.




På söndagsmorgonen var det så varmt vid vår gavel att det gick att äta frukost där utan jacka. En sån himla fin helg. Nu ska en av mina kompisar flytta till Umeå och det kommer att vara väldigt mycket mer än cirka tio mil mellan oss L L L.

2 kommentarer:

  1. Men jag tänker å andra sidan, helt och hållet egoistiskt, att det är ju himla fint att den där vännen ska flytta till Umeå, för då kanske man får se er på besök på de här breddgraderna någon gång! <3

    SvaraRadera
  2. Precis sådär borde ju alla ens helger vara!

    SvaraRadera