måndag 18 augusti 2014

Besök och lilla kräftskivan

Fimpen ÄLSKAR sin morbror. Väldigt, väldigt mycket. En helg kom morbrorn och morbrorns sambo och fästmö på besök.



 
En kväll grillade vi. Och när jag säger vi så menar jag min man. Han lagar 99,9 % av all mat i detta hus. Jag kör mer på projekt (safta, sylta, baka, plocka, lägga in...).

 
Min man hade köpt en partypåse till mig och min brors tjej (som också är gravid och ska ha barn två veckor innan Pampas kommer). Det var cider och öl och alkoläskutanalkohol.


 
Ovan: min pappa åkte hem på lördagen, efter en veckas Fimpenpassande, men de andra två stannade till söndagen. Nedan: cous coussallad och grillade räkor.



 
En kväll hade vi lilla kräftskivan. Så förbenat gott. Tror att det var samma kväll som jag blev så jävla myggbiten att jag började gråta.

 
Morbror och flickvän åkte hem, Fimpen fick en glass gjord av smothie och min man planerade ännu en middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar