tisdag 7 januari 2014

En jävla hylla

Jag köpte en hylla till Fimpens rum på Tradera. Den var billig. Jag fick den till ett bra pris. Fiffig, med både lådor och hyllor. Lådor att gömma skit i. Hyllor att ställa böcker på. Som jag hatar denna hylla.

 Det började någon gång mellan jul och nyår. Jag packade upp den. Sa hej lilla hylla, nu ska du sättas ihop! Jag fattade inte då varför hyllan fnissade åt mig. Anser mig själv vara över snitt i händighet (under snitt i pyssel).
 
Som jag svurit åt denna hylla. Skruvar passade inte med muttrar och inte heller med beskrivning eller hål.

Till slut slängde jag in den i Fimpens klädkammare där han fick sitta och banka på den med en tested.

För att dagen efter nyårsafton tänka att så fan att jag tänker ge mig! och gav mig inte. Nu är den... hel.
 

Hel förviso, men det är lite skruvar som sticker ut och det saknas en hylla, eftersom vissa förborrade hål saknas. Får se om jag ger mig på skiten igen, eller ger bort den till någon som orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar