fredag 10 juli 2015

Den femte juni 2015

Den femte juni fyllde barnens farmor år och vi åkte ut till landet (ja, hennes land då, glömmer hela tiden att vi också bor på landet nu för tiden) med en hink havskräfter, en vild bukett samt två barn för att fira. 



















Det är så sablans vackert ute hos farmor. När jag träffade min man för en himla massa år sedan var detta vår rekreationsplats. Som spa. Dagen efter vårt bröllop åkte vi också hit och bara hängde. 













Förutom kräftorna så vankades det tårta. Fimpen var inte sen på att hänga på med att hjälpa till att (göra) äta upp jordgubbarna och smeten.




Dagen efter fick min man och farmor sovmorgon medan jag hängde med den här stor-Jönsen. Han åt smör. Jag gnuggade mina trött-ögon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar