fredag 31 juli 2015

Den 11 juli 2015

Så kom dagen då vi skulle åka på semester. Till London. Min mans bror bor där och var snäll och lånade ut sin lägenhet till oss medan han latade sig i Florida. Packade som en tok dagen innan. Blev en hel del blöjor. 

Första dagen i London. Alla var extremt trötta efter att ha gått upp mitt i natten (tror att klockan ringde runt klockan tre). Fimpen var dock ändå fruktansvärt exalterad. Som han varvade med att vara supergnällig. Han fick en munk. 

Enda dagen med vettigt väder och vi tog oss till fantastiska Holland park för lite picknick och lekplatshäng.









Efter en dag i Holland Park gick vi hem (vi bodde precis vid parken) och min man ställde sig och lagade mat. Sjukt varmt var det i lägenheten och eftersom Pampas svettas lika mycket som sin far så var hans vanligaste outfit i lägenheten bara blöja. 


Våra dagar skiljde sig ganska mycket från när jag och min man var ensamma här i mars. Vi sov i varsitt sovrum eftersom det inte fanns barnsängar. Vaknade runt sex - sju, hängde på barnrelaterade grejer på stan, gick hem och gjorde mat, däckade runt tio. Himla mysigt var det. Ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar