måndag 14 oktober 2013

Innan jul

Så sitter vi halv nio på kvällen på mäklarens kontor. Ute är det mörkt och inne i mitt huvud låter det åh, helvete vad har vi gjort? Men köparen är i alla fall från Skåne! Åh, helvete vad har vi gjort? Men köparen är i alla fall från Skåne! Åh, helvete vad har vi gjort? Men köparen är i alla fall från Skåne! Åh, helvete vad har vi gjort? Men köparen är i alla fall från Skåne! Åh, helvete vad har vi gjort? Men köparen är i alla fall från Skåne!.
 
Klockan ett tidigare på dagen var det visning, de var intresserade och la ett bud som inte var topphögt men som inte heller var något vi kunde tacka nej till. Jag har feber. Har kräkts på toaletten och min bror har cyklat i ilfart för att kunna passa vår son medan vi skriver kontrakt. Jag han min fot på min mans. Tänker att kroppen slappnar av och därför blivit sjuk.
 
Vi diskuterar flyttdatum fram och tillbaka. Båda är överens om innan jul. Vi vill att Fimpen ska gå klart förskoleterminen och de vill måla om under julledigheten. Jag undrar hur de ska måla om, vågar inte fråga. Vågar inte bli besviken. Har inget med det att göra.
 
Så vi ska alltså flytta innan jul. Så vi ska alltså flytta innan jul? Så vi ska alltså flytta innan jul!

2 kommentarer:

  1. Det är ett jättestort beslut ni tagit så bara sunt att tänka helvete helvete. Jag hade precis samma tankar för ett år sen och de kommer komma tillbaka ibland, men mest blir det helvete shit jag köpte ett hus whooooohoop! Och är det inte som ni vill så går det alltid att flytta tillbaka. Detta kommer bli bra. När kan jag komma på besök?

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli precis hur bra som helst!

    SvaraRadera